ILMOITTAUTUMINEN jumppakaudelle 2023-2024

Internet-ilmoittautuminen tämän sivun lopussa olevasta linkistä. Ensisijainen ilmoittautumistapa.

Ilmoittautumistilaisuus liikuntasalin aulassa. Ohjaajille voit ilmoittautua tuntien yhteydessä täyttämällä ilmoittautumislomakkeen. Maksuvälineenä käy silloin käteinen tai laskutuspyyntö.

Kertamaksu maksetaan tunnin aikana ohjaajalle. Kävijämäärien rekisteröintiä varten toivomme myös kertamaksajien kirjoittavan nimensä tunnilla esillä olevaan osanottajaluetteloon.

Voit ilmoittautua milloin tahansa heti sen jälkeen, kun uuden kauden ilmoittautumissivut on avattu. Pääset ilmoittautumaan klikkaamalla sivun alaosan Ilmoittautuminen-painiketta.

MAKSUT
Maksu sisältää 5 €:n jäsenmaksun syys- ja kevätkaudelta.
Jäsen- ja kausimaksun voi maksaa koko kaudelta kerralla syyskauden alussa tai kahdessa osassa kummankin kauden alussa.
Myös kertamaksu on mahdollista.

Jos ilmoittaudut useampaan kuin yhteen saman kauden jumppaan, maksat kausimaksun vain kerran.  Yhdellä kausimaksulla ja ilmoittautumisella voit siis osallistua kaikkiin ikäryhmäsi ohjelmiin

Yli 19-vuotiaat:50 €+50 €, yhteensä 100 € (Maksu Smartumilla /ePassilla on 55 € ja 110 €,lisätietoa *).
16-19-vuotiaat ja yli 80-vuotiaat:  30 € + 30 €, yhteensä 60 €
Alle 16-vuotiaat: 25 € + 25 €, yhteensä 50 €.
Lapsi-aikuinen -jumpista perimme vain lapsen maksun.
Taaperojumppa maksaa siten 25 € + 25 €, yhteensä 50 €.

Kertamaksu: Aikuiset 6 € ja alle 19-vuotiaat 4 € kerta.
Internetissä ilmoittauduttaessa järjestelmä kirjoittaa Sinulle pankkisiirron sähköpostiisi *).
Ilmoittautumistilaisuudessa voit käyttää käteistä, SmartumPay-mobiilisovellusta ja ePassia tai pyytää laskun. Ohjaajille ilmoittauduttaessa käy käteinen tai laskutuspyyntö.
*)Smartumilla tai ePassilla maksettaessa kauden hinta on 55 € ja koko vuoden 110 €. Näin siksi, että seuralle aiheutuu kustannuksia tilittämisestä. Huomioi tämä maksaessasi Smartumilla tai ePassilla eli korjaa laskun summa oikeaksi.

INTERNETISSÄ ILMOITTAUTUMINEN

1. Rekisteröidy ensin ohjelmaan

Jos Sinulla ei ole ennestään käyttäjätunnusta ja salasanaa, ilmoittautuminen aloitetaan rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi. Rekisteröitymään pääset täyttämällä ja lähettämällä Rekisteröityminen-painikkeen takaa avautuvan lomakkeen. Saat ruudulle käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Ohjelma lähettää samat tiedot myös sähköpostiisi. Näiden avulla voi kirjautua ilmoittautumispalveluun.

Jumppiin ei voi ilmoittautua ilman rekisteröintiä.

Huoltaja rekisteröityy ja ilmoittaa lapset ( ohje kohta 3).

2. Kirjaudu ohjelmaan rekisteröinnin yhteydessä luomallasi tunnuksellasi

Kun olet päättänyt, mihin jumppiin ilmoittaudut, kirjaudu ilmoittautumispalveluun kirjoittamalla käyttäjätunnukseksi sähköpostiosoitteesi ja saamasi salasanan. Tämän jälkeen ohjelma neuvoo, miten tunneille ilmoittaudutaan. Ohjeita on noudatettava tarkasti.

Kun klikkaat Kuvaus -linkkiä, niin näet tarkemmat tiedot jumpasta. Sulje avautunut ikkuna OK-painikkeella. Tällöin ohjelma siirtyy eteenpäin.

3. Lasten ilmoittaminen

HUOM! Vanhempi pystyy ilmoittamaan useita alakäyttäjiä (esim. omat ja/tai naapurin lapset) eri ryhmiin omalla sisäänkirjautumisellaan.

Vanhempi voi rekisteröidä omaan hallintaansa useita alakäyttäjia OMAT TIEDOT -sivulla. Sivulla on linkki "Rekisteröi uusi käyttäjä alaisuuteesi", joka avaa rekisteröitymissivun, johon täytetään lapsen tiedot (HUOM! laita sähköpostiosoitteeksi vanhemman osoite!). Liikuntaryhmiin ilmoittautumissivulla on pudotusvalikko, josta valitaan ilmoitettavan lapsen nimi ja näin hänet voidaan ilmoittaa mukaan haluttuihin ryhmiin.

4.  Mihin jumppiin olen ilmoittautunut?

Omat tiedot -linkistä voit siirtyä katsomaan, mitä jumppia olet valinnut. Klikkaa Osallistumiset.

Jos Sinulla on vaikeuksia internet-ilmoittautumisessa, ota yhteyttä jäsenrekisterinhoitajaamme Anne Alkulaan, sähköposti alkulahean@gmail.com tai puhelin 044 2821 086.